Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

duminică, 31 ianuarie 2010

fara sens...

si iar o iau de la capat...de parca de celelalte dati nu mi ar fi ajuns,dar deh,ce pot sa fac cand "nu-mi ajunge strada"? nu pot sta pur si simplu in perimetrul meu,fara sa mi pese decat de interesele mele,sa lupt doar pt mine,pt ceea ce vreau,pt ceea ce mi e folositor. nu,eu sunt altfel,fac lucruri fara sa gandesc,cu toate ca sunt constienta de faptele mele. da,mi le asum,dar daca ash fi in locul altora,nu mi le as accepta. si ce e cel mai grav este ca le repet..si ma afecteaza,in ultima vreme tot mai mult. la ce mi e gandul? numai eu stiu? ce vreau cu adevarat? la fel... hai sa ne prefacem si pe viitor,nu vezi ca eu asta fac?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu