Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

miercuri, 20 ianuarie 2010

competente digitale

azi am avut simulare la informatica.pt ca e o proba noua,"domnii de sus" probabil ca s au gandit ca ar fi benefic pt noi sa ne acomodam oarecum cu noua structura a bacului. si s au gandit bine,pt ca azi,la mn in grupa,a fost o mare varza.

proba la informatica,sau ma rog,competente digitale,cuprinde doua parti: cu si fara net. in prima parte am fost conectati la net timp de 30 de minute,iar dupa acest timp,calculatoarele s au deconectat automat. datorita numarului mare de elevi care sustin aceasta proba simultan,site-ul pe care trebuia sa intram s-a f***t (chiar e cazul sa folosim termeni d'astia,doar e o situatie speciala.) si am ramas uitandu-ne unii la altii ca viteii la poarta noua,sau,cum spun eu,ca boii la poatra zece. ehe,a fost un caz fericit,pt ca la sala cealalta,din 20 si cv de pc-uri doar 3 aveau net,iar elevii stateau la rand cu stick-uri in mana sa si rezolve subiectele.

in afara de problemele tehnice,elevii sunt paraleli cu ceea ce se intampla,pt ca,pe durata intregului liceu,mai ales ce cu profile umaniste,n au avut treaba cu orele de info. eu, anul acesta,cu toate ca stiam ca dau bac-ul,am fost doar de vreo 3 ori la ora.

sunt tare curioasa ce vor zice "domnii de sus" de toata treaba asta,pt ca de,a lor a fost ideea asta cu folosirea degetelelor si in alte scopuri decat cele mult stiute:D

6 comentarii:

Razvan. spunea...

care sunt "cele mult stiute"? :))

Melek spunea...

scarpinatul in nas si folosirea p post de suzeta in timpul somnului:))

Cătălina B spunea...

uite ce inocenta esti tu...eu cand aud denumirea, numai la prostii ma gandesc...sper ca nu o sa raspunzi cu vreun comment ce o sa dezvaluie ceva:*

agi spunea...

am avut norocul sa umblu cu stickul...

Cloverina spunea...

si profu meu de info s-a vaitat [si chiar are habar de ce zice si face]. a fost ceva gen "capacitate part II". Gen "la ora 8 se afiseaza rezultatele / la ora 1 toti elevii din Romania intra pe ebac (sau cum se numeste) si faceti simularea". Tampiti! Noroc cu ECDL-ul ala [chiar daca m-a costat 5 milioane :)) ]

Den spunea...

Exceptand anumite chestii organizatorice, care oricum sunt specifice invatamantului romanesc, subiectele au fost OK. It's my point of view!

Trimiteți un comentariu