Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

duminică, 3 ianuarie 2010

....

Pot spune ca am inceput noul an cu ganduri marete. vreau sa ma schimb din toate punctele de vedere pentru ca stiu ca anul asta va aduce multe transformari in viata mea,in primul rand pe plan profesional.sunt constienta ca va fi un an greu si de aceea vreau sa-l tratez ca atare. in primul rand vreau sa fiu mai drastica in ceea ce priveste propria persoana,sa fiu preocupata de lucrurile care strict ma intereseaza si sa nu-mi mai umplu capul cu tot felul de prostii nefolositoare asa cum am facut-o pana acum. mi-am dat seama ca a trecut timpul si ca practic l-am pierdut aiurea si mi-e teama ca finalitatea sa nu fie chiar pe gustul meu. ma gandesc insa ca mai e vreme sa recuperez macar o mica parte din ceea ce a pierdut.

2009 a fost un an....a fost un an,cred ca e de ajus atat. imi doresc ca despre 2010 sa am mai multe de spus,mult mai multe...de bine

3 comentarii:

Cătălina B spunea...

Esti tare daca reusesti pisicuto...stii de cand iti fac teoria chibritului ca poti muuuuuuuuuuuuuult mai muuuuuuuuuuuuuult decat dai:P

George Colang spunea...

mult succes:)

Den spunea...

iti tinem pumnii; defapt trebuie sa ii tinem reciropc :*

Trimiteți un comentariu