Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

luni, 11 ianuarie 2010

pe principiul:mai si claxonezi...

avem noi in clasa un principiu:"dupa ce ce esti proasta,mai si claxonezi!" In fine,treaba e urmatoarea:

duminica seara,plictiseala totala,stateam in pat si citeam o catre,iar Sheity bantuia prin casa sau nush cu cine se certa la telefon. mi s-a facut somn asa ca i-am trimis un sms prietenului meu sa-l anuntz ca o sa dorm,am programat ceasul pt a doua zi si m-am bagat in pat.

m-am trezit in cursul noptii,singura, intuneric,(sheity adormise in sufragerie). motivul pt care m-am trezit a fost un nenorocit de tantar care numai pe la urechile mele statea. m-am gandit eu ca daca o sa aprind lumina o sa ma lase in pace. zis si facut,m-am gandit bine pt ca nu am mai avut probleme cu el.

mi-a sunat alarma la 7 si ca in fiecare dimineatza am reprogramt-o la 7:25. m am trezit intr-un final,(in jumatate de ora trebuia sa fiu la scoala),am alergat la baie,mi-am facut dush,m-am spalat pe dintzi si in fine,tot ritualul de dimineatza. dupa toate astea am trezit-a si p sheity care a inceput sa urle la mine cand i-am zis ca e 8 fara ceva. a fugit si ea la baie,iar eu in timpul asta m-am imbracat.
cand ne faceam ghiozdanele,sheity mi-a zis:"nu ti se pare ca e cam intuneric afara?" eh,o fi nor,am zis eu".

ne-am pregatit si am intrat in baie,pt ultimele retushuri cand o aud p sheity urland:"idioatooo,e 5:50am!!!". am simtit ca mor,am iesit din baie aproape pe burta,nu ma mai puteam tine pe picioare de ras,radeam si de situatie,dar mai mult de ce zicea ea,ca o vedeam cum s-ar infige in parul meu de nervi ca am trzit-o cu 2 ore mai devreme.

cred ca am ras un sfert de ora continuu,la care ea:"acum ce dracu facem?". bineinteles ca ne-am pus in pat si dupa ceva vreme am adormit amandoua. faza si mai aiurea e ca ne-am trezit la 8:30 cand deja nici nu se mai punea problema de prima ora.

normal ca am inceput iar sa radem,dar de,asa e viatza de elev!

2 comentarii:

IRina spunea...

aoleeeu =)))

asta da bafta!

dupa cum o stiu eu pe Shh.. ma mir ca nu te-a luat la ture prin bloc :))))

iar in legatura cu Avatar.. azi l-am vazut a 3a oara!!!
de data asta mi l-am proiectat pe perete 8->
aveam un perete plin cu SF :D :))
urmeaza sa-l vad la IMAX =p~
a 4a oara =))

stiu. sunt obsedata. recunosc. vreau diplomaa!

:D

Cloverina spunea...

=))) criminal. dar ceva nu inteleg. a sunat alarma singura la 5? :))

Trimiteți un comentariu