Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

marți, 19 ianuarie 2010

asta mica si somnamubla

cred ca am dormit cu majoritatea colegelor mele,cel putin o data,in afara de Sibiu,cand am dormit cu toate. fiecare cu stilul ei,dar cea mai groaznica in sensul asta e Albertina,care n are treaba daca mai e cnv in pat. spun asta pt ca se urca la propriu pe tine sau te impinge pana cazi. cel mai mult imi place sa dorm cu Cata pt ca ma tine in brate. bine,si Sheity ma tine in brate,iar cand nu ma tine..vorbeste...MULT.

in dimineatza asta,dupa ce ne am trezit,cand se machia,a zis cv de genu: "cred ca astia de la B.U.G. Mafia,nu am net acasa,ca nu prea ii vad pe mess." m am uitat asa putin la ea"ce ai zis ma?". "a...cred ca am visat". nu mai puteam de ras,ea se machia si visa,nu am mai vazut asa cv. adica da,inteleg,sa fii in pat si sa vorbesti in somn,dar sa te uiti in oglinda si sa visezi...mai rar. bine,la ea nu ma mai surprinde nimic...

3 comentarii:

She spunea...

Stii foarte bine ca am probleme de genul asta.Nu inteleg de ce te miri :))

Eu visez si cuvinte carora nu le cunosc sensul, cu toate ca ele exista (vorbeste geniul din mine cred :)) )

Nu stiu ce sa zic despre mine, probabil am zis asta datorita faptului ca am adormit pe la 5 de dimineata... :-??

:*

agi spunea...

:)):))...desi avea dreptate...tipii nu prea mai intra asa des pe mess :))

miss O spunea...

:))
omg...sa stii ca nici brad pitt nu a mai intrat de mult pe mess =)))
f tareee

Trimiteți un comentariu