Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

sâmbătă, 16 ianuarie 2010

da-ti doi pumni si culca-te

am o stare de toata frumusetea. ascult muzica de la yahoo si ma gandesc...aiurea,niciun gand nu mi e limpede. ieri am avut o zi de care prefer sa nu mi amintesc.azi se pare ca e la fel.cum st acum? haideti sa ma prezint: certata cu prietenul(din motive necunoscute),dar sunt plina de orgoliu,lucru care ma impiedica sa dau un tel si spun "scuze".scuze pt ce?? pt ca sunt nebuna,ca am probleme mintale si ca mi sare tzandara pe cine nu trebuie.. pt ca n a vrut sa stea langa mine p canapea,mi am luat carpisoarele(cum ar zice bahmuntzeanca) si am plecat acasa,ca o nevasta alungata de sotul ei betziv,eventul si cu 2 urme de pumn in mecla.ma rog,exagerez,la mn nu se pune problema de asa ceva.
in al doilea rand,sunt certata si cu o prietena buna de a mea..de ce?? pt ca sunt prea sensibila sa accept unele faze,nu ma scutesc de vina,normal,incerc sa fiu rationala,dar nu prea imi iese. nu fac nici pe victima,dar stiu ca sunt probleme in ambele parti.
in al treilea rand sunt deprimata,urasc perioasda asta a anului,nu mi a placut niciodata clima temperata,am fost tot timpul geloasa pe cei din Australia,de exemplu,pt ca la ei e soare mai mereu.
in al patrulea rand, asteptam sa vina sor'mea acasa...a venit,dar e mai rau ca mine,doarme,mi-a zis doar "buna,ce misto st cizmele tale"!

partea buna e ca am masa rezervata la club,m a anuntzat un prieten acum,partea proasta ca nu ma duc pt ca st in divortz,sau ma rog,in perioada de gandire.ar fi tare sa aflu ca prietenul meu se duce,pt ca maine ati vedea sigur la tv"crima,urmata de sinuciderea agresoarei"

4 comentarii:

She spunea...

Exact starea asta o am si eu acum, iar o problema ne este comuna...
Offf... >:D<

Den spunea...

Sti ce? Am pierdut dorinta si poate chiar si capacitatea de a ne mai intelegem reciproc. Nimeni nu mai lasa de la el; toata lumea se supara sau crede ce i se spune. Partea cea mai proasta este ca nu mai incercam sa trecem peste barierele astea de prejudecati; poate in spatele lor am gasi un om minunat!

O sa treci peste starea asta; conteaza, insa ce ai invatat din ea!

Den

Bianca spunea...

Mary e suparata...hai lasa...k marile prietenii se mai nasc si din certuri..important e sa trecem peste....doar nu am stat ani langa o persoana,dupa care sa spunem:ce dracu' caut eu langa ea...revizuieste totul...:*

Razvan. spunea...

"lasa ca trece, c-o bere la rece" :P

daa Shh, dau citate din melodii de la tine! >:P

Trimiteți un comentariu