Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

luni, 25 ianuarie 2010

brrrrrr....

frig frate,ger chiar,la starea p care o am acum,daca ma impingi si cad..ma sparg. in viata mea n am tremurat atat de tare ca azi. ce maini,nas,urechi inghetzate,ca eram un intreg cubulez:X. niste J&B in jurul meu si gata,poti sa te imbeti. si macar de m as fi dus la scoala,..am umblat brambura prin orash,cu treaba cica,mda,bine,ca nu mai avea rost sa ma duc la scl in conditiile in care la prima ora asteptam autobuzul...si la a doua...la a treia eram "pe vine"..la a patra la suc,iar la a cincea in drum spre casa. hai sa nu exagerez,ca nu mi a fost la fel de frig mereu..pt ca deh,ba eram la -15 grade,ba la -10,sa fim cinstiti totusi...

acum savurez un ceai cald,cu aroma de plic de hartie,sau de hartie facuta plic,in functie de preferinte..pam pam!

2 comentarii:

Den spunea...

Hmm....vrei sa spui J&B :* Ai dreptate cu gerul...si eu ma simt naspha cand e ger :X pooop

miss O spunea...

foarte tareeee - aroma de plic de hartie =))))

Trimiteți un comentariu