Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

luni, 1 februarie 2010

:>

m am dus la magazin sa mi cumpar cartofi...toate bune,doar ca ningea in ultimul stil,sau ma rog,daca atunci cand ploua rau,ploua cu galeata, cand ninge..ninge cum?aaa,ninge ca prin sita,nu?:P. da,deci ningea ca prin sita.

intru in magazin,cer cartofi si do'soara vanzatoare imi arata o laditza cu niste chestii negre si pline d pamant..hellooo,doar nu te astepti sa bag mana acolo? "noroc" ca expresia fetzei mele a vazut o un domn...politist. m a intrebat asa,"de sus" "pe tine cine te a zgornit de acasa?",n am raspuns nimic,m am uitat si mai urat incat bineinteles ca s a oferit sa mi aleaga catofii. normal ca nu m am opus,ca doar deh,eram o domnisoara neajutorata,in "jungla" magazinului.

in fine,scena a fost destul de funny,eu in picioare,iar nenea politistu' aproape in genunchi alegandu mi mie cartofii. mi i-a ales cu "inima buna" ca nu mi-au stat in gat:P

P.S.: oare daca o sa ma duc sa mi cumpar absorbante,se va mai oferi cnv sa ma ajute sa le aleg? tot la persoane d'astea "gradate" ma refer...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu