Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

marți, 12 ianuarie 2010

"bai nene", cum ar zice Shh...

dupa faza de ieri,cand era sa plec la scoala la 5 dimieatza azi s-a intamplat ceva mult mai aiurea:

aseara,Sheity a dormit la Densisa,asa ca am luat-o pe Catalina sa doarma cu mine. toate bune si frumoase,am ras,am barfit,era totul absolut normal. am adormit pe la 12 si cv,noapte linistita,vise frumoase,pana cand"BAU,POC,ZDRANC",un zgomot infernal ne-a trezit.eram disperate,nu stiam ce se intampla,nu stiam daca sunt moarta sau vie,daca e cutremur sau se darama blocul. cert e ca intr-o fractiune de secunda eram in picioare cu becul aprins. SHOC:caloriferul "zacea" in mijlocul camerei si dintr-o teva tasnea apa in toate directiile.

ne-am blocat amandoua"repede,scoate priza,galeata,mop,prosoape,de unde mama dracu oprim apa?" catalina deja nu stia sa mai vorbeasca,eu tremuram toata,nu stiam ce sa fac mai repede.

nu intelegeam cum mama naibii a cazut ditamai namila de calorifer,mai ales la ora aia. era 5:20,tot 5,la fel ca dimineatza trecuta.

eu eram p jos cu prosoape si cu mopul,apa inca mai curgea,catalina o suna pe sheity,care,n-avea ea treaba,dormea linistit in timp ce eu eram in genunchi si uda pana la coate. probabil stie toata lumea cum arata apa calda din calorifere si mai ales...cum MIROASE. mi-era teama doar ca se va umfla parchetul. am incercat sa ridicam caloriferul,dar ce sa ridici frate,ca avea pe putin 50 de kg.

l-am sunat pe tata,mi-a spus ce trebuie sa fac,l-a sunat si Sheity pe tatal ei,care a aparut cam dupa doua ore,timp in care am sters pe jos continuu.

tatal denisei a oprit apa din calorifere,ne-am spalat si am plecat la scoala.

pe la 2 si cv a venit instalatorul; un ciocardel cu bocanci si fes,cu o trusa de scule in mana. a stat la noi cam o ora,timp in care n-a scos un sunet. am incercat sa fim cat se poate de amabile,sa-l ajutam,ne-a pus sa mutam coltzarul din bucatarie,sa ridicam de calorifer,eu am stat cu un furtun in mana un sfert de ora la scurgerea de la baie. Seity il compatimea"vai sarcu,cate trebuie sa stie!",cand,alt sohoc,toata treaba=150 RON. adevarul e ca nu ne asteptasm sa coste atat,dar de,noi de unde sa stim? nu prea am avut "placerea" sa stam prea mult cu instalatori prin casa.

ma amuz acum,adica ne amuzam amandoua de situatie,cu toate ca a fost destul de costisitor,dar sicera sa fiu,mi-e teama sa ma trezesc maine.sper doar sa nu se mai intample vreo "minune" la ora 5.

4 comentarii:

Cătălina B spunea...

Aoleu iubita, ce mult v-a luat! Trebuia să-i spune-ți că sunteți și voi mici și sărace, că banii nu sunt pentru calorifere rebele. trebuia să-l întrebați pe nenea dacă i-au mâncat șoarecii limba sau așa e el, un mut. Sper ca mâine să fie totul ok, ai mei au râs de s-au prăpădit.

She spunea...

Aolooo.Minunea asta m-a costat un milion jumatate =)).
Nu mai vreau alta minune.
Instalator prost.
A castigat de 3 ori mai mult decat o prostituata,vorba ta =))

IRina spunea...

Doamne =))))

cre`ca saream de la balcon, nici n-as fi aprins lumina.

Cătălina B spunea...

n-aveam cum, tot la parter ajungeam!

Trimiteți un comentariu