Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

duminică, 14 martie 2010

si te-ai udat?

zapada topita,noroi,eu,Catalina,un domn de vreo 25 de ani,un domn de vreo 45 de ani,Gara de Nord

nenea de 25 de ani catre mine: Hai treci fata mea,ce ochi frumoshi ai,manca-ti-ash pasarica ta!
eu,catre Catalina: vai de capul meu!
catalina:(in mijlocul strazii cu gura mare): lasa fata ca si eu am luat m**e pana acum! traducere(m au injurat unii)
.in timpul asta,pe langa noi trecea un nene,cel de vreo 45 de ani, care buimacit de ceea ce auzise foarte bine se intoarce:
-si te-ai udat????

am ras juma' de ora pe faza asta si chiar ma gandeam cum o fi frate,sa treci pe langa unele pe strada si sa auzi :"lasa ca si eu am luat m**e pana acum",fara sa stii care e ideea?

1 comentarii:

Rms spunea...

Tare faza... geniala chiar.

Trimiteți un comentariu