Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

miercuri, 24 martie 2010

lady

ascult zilnic muzica de la yahoo. mi se pare foarte tare si pot asculta absolut orice gen vreau din orice perioada. preferata mea e "soft pop". azi,stateam in pat si ascultam genul asta de muzica.in mod normal,melodiile mi se afiseaza la status,iar pe cele care mi plac le descarc. si cum stateam eu asa si ma gandeam,aud pe fundal o melodie,am ascultat cateva versuri si m am ridicat cu gandul sa o descarc. spre surprinderea mea,pt prima data,din motive necunoscute,nu-i mai aparea numele expus.

norocul meu,e ca am apucat sa ascult cu atentie si sa retin ultimul vers pe care l am scris pe google,ca intr-un final sa reusesc sa gasesc si melodia,care e absolut superba. spre sa va placa si voua:P



PS:recunosc faptul ca nu ascult muzica prea comerciala si chestia asta chiar ma bucura,ma ajuta intr-un fel sa ies din "comun"

1 comentarii:

miss O spunea...

bravo.
nici eu nu ascult muzica foarte comerciala- deja mi s`a luat sa vad la toate statusurile versuri din melodiile antoniei inei si lu` dj ronny..david etc...nu ca nu ar fii buni..ba din contra, dar parca se exagereaza.
xox

Trimiteți un comentariu