Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

luni, 8 martie 2010

ma pierd...

...in ganduri,in sentimente,in trairi,in vise... ma simt inutila si neinsemnata. mi s pare ca sunt lipsita de gusturi,de idei,de pretentii. oricine e "mai tare" ca mine. ma multumesc mereu cu putin si am senzatia ca nu merit mai mult. ma lupt zilnic cu ganduri care nu mi dau pace si tresar la orice fleac. uneori tremur,nu mai am autocontrol si simt cum parca imi tasneste sangele din vene....

pe zi ce trece sunt mai rau,interiorul meu e varza,sufletul nu mai e suflet,e plin doar de umbrele trecutului care ma bantuie....

1 comentarii:

miss O spunea...

:-<
postarile noastre se aseamana foarte mult.

Trimiteți un comentariu