Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

luni, 29 martie 2010

despre mine

sunt o fire exagerat de schimbatoare.trec prin foarte multe stari intr-un timp exagerat de scurt si asta ma tulbura. imi dau seama ca nu pot lua decizii,nu pot spune STOP atunci cand simt ca trebuie si ma complac situatiei si nu e bine..si totusi o fac...si vreau sa ma schimb si nu pot..si..si..si ar fi o gramada de "si-uri" daca as sta sa le enumar.

ma uit la oamenii din jur,sunt surprinsa.unii trec asa de usor peste unele situatii... am zis unii,dar eu fac parte din categoria celorlalti. spun asta desi am trecut peste niste lucruri cu o usurinta iesita din comun,nu ma asteptam,nici acum nu mi vine sa cred,si am facut multe lucruri favorabile pentru mine..dar vorbesc la trecut,la perfect compus,care,cum stim cu totii reprezinta o actiune trecuta si terminata. as vrea sa vorbesc si la prezent,sa pot sa spun"fac",as fi tare multumita daca ar exista acest prezent pe care mi l doresc. dar totul e trecut,pentru ca azi traiesc din ieri,incercand sa readuc la viata amintiri moarte. e imposibil,stiu,dar sper,sper ca intr o zi sa fie bine,sa mi fie bine asa cum mi a fost odata...

1 comentarii:

Anonim spunea...

Tuturor ni se intampla sa deschidem usa catre trecut si sa ne hranim cu amintiri.Cunosc oameni care traiesc in viitor,fac proiecte de viitor,se gandesc numai la ce urmeaza sa faca si astfel nu traiesc nici prezentul,si nici viitorul.
Pentru a fi fericiti cred ca ar trebui sa invatam sa ne traim prezentul,sa invatam sa ne dorim ce avem si sa nu privim trecutul ca pe "ceva mort"ci ca pe "ceva viu"care se schimba in functie de ce traim.

Trimiteți un comentariu