Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

joi, 11 martie 2010

asteptarea asta...

unul dintre lucrurile pe care nu suport sa le fac este sa astept. sincer,nu stiu cui ii place sa astepte,dar p mn pur si simplu ma scoate din sarite. si mai e o chestie,care tot asa,ma sacaie:nu reusesc sa percep modul in care trece timpul. adica da,urmeaza sa se intample o chestie nasoala,sa dai un examen spre exemplu si nu stii frate cum de trec lunile,asa,ca niste minute parca. iar cand astepi o chestie misto,e invers,minutele ti se par luni. la scoala,simt ca mor 6 ore in banca,dar cand ies sau cand imi petrec timpul intr o companie placuta,se scurg orele intr un mod inexplicabil.

asta mi se intampla acum,o astept pe mama.vine din italia. in momentul asta e prin Timisoara. ziua asta mi s a parut imensa,pana la 4 de dim,cand o sa plec sa o iau din Ploiesti o sa mor de nervi. si stiu sigur ca o sa mai astept si acolo. data trecuta cand a venit,adica acum 10 luni,am asteptat 4 ore. simteam cum prinsesem radacini,tulpini si frunze in masina,astepatand!!!

e ora 8:50,doar 8:50..........

1 comentarii:

Rms spunea...

nici mie nu-mi place sa stept...

Trimiteți un comentariu