Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

duminică, 25 aprilie 2010

unii muncesc din greu

mi-am descarcat un film si in timp ce il urmaream cu interes maxim,imi suna telefonul.era seful lui tata,care voia adresa mea de mail. i-am dat-o fara cea mai mica ezitare,gandindu-ma ca trebuie sa-mi trimita ceva important din moment ce m-a sunat personal. n- au trecut nici doua minute ca am primit un mail,de la realitateaTv(tata lucreaza acolo),cu numele sefului lui tata,datele lui si o poza cu tata cantand la un tzambal,undeva in ATN-ul Roman. bineinteles ca am inceput sa rad ca o isterica pt ca nu era nici pe departe ceea ce ma asteptam sa primesc.

asta in conditiile in care tatal meu se plange seara de seara cat de mult munceste el la serviciu. si zici sa-i mai crezi pe parinti si sa nu le mananci banii fara remushcari.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu