Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

vineri, 2 aprilie 2010

amintiri

m am trezit in dimineata asta cu o stare foarte aiurea. candva,ziua asta era cea mai importanta pentru mine. in fiecare an ,asteptam nerabdatoare "Vinerea Mare",sa merg la biserica alaturi de prietenele mele si sa imbrac hainutele cele noi pe care mi le cumparau ai mei cu o saptamana ininte si pe care le probam de zeci de ori pana in momentul in care ajungeam sa le port. imi amintesc ca ca-mi faceam planuri cu vreo 2 luni ininte cu privire la ceea ce mi doream sa mi cumpar si aveam intregi sedinte cu prietenele mele. si ma rugam mereu sa fie soare,pt ca ziua asta mi o inchipuiam insorita,mirosind a flori de primavara,tamaie arsa si a nou. iar cand ajuneam la biserica,eram asa mandra,mi se parea ca toti ma privesc si muream de nerabdare sa trec de 3 ori pe sub masa din fata Altarului. ziua asta mi se parea o vesnicie pana la momentul ala.

azi...sunt altfel,ziua de azi nu e altceva decat o zi normala. probabil ca o sa merg la biserica sa aprind cateva lumanari si apoi o sa vin acasa. nu mai am haine noi,pentru ca imi cumpar haine de cate ori consider ca e necesar,nu cu vreo ocazie anume,iar pe sub masa,cu siguranta nu o sa mai trec.

si asa imi dau seama cum cresc si cum placerile copilariei se spulbera,facand din mine un matur insensibil,care,probabil,nu va mai avea capacitatea sa valorifice nimic din ce a a fost candva important pentru el.

1 comentarii:

Den spunea...

Si eu ma gandeam azi ca sarbatorile si-au schimbat enorm semnificatia...farmecul...
Hainutele noi, datul pe sub masa, cantatul Prohodului, aducerea candelei aprinse acasa...in fine, mai multe se inatmplau in Vinerea Mare...
Reversul medaliei al faptului ca ne facem mari...

Trimiteți un comentariu