Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

luni, 5 aprilie 2010

Paste"fericit"

se anunta un Paste fericit. vineri a fost totul ok,si sambata chiar,pana pe la ora 20:30 cand m-a rugat mama sa gust din drobul pe care il preparase.initial nu am vrut,dar pana la urma,am zis ca "hai",nu pierd nimic. si am mancat cred ca in jur de 10 grame. nu mi a placut si i am zis"a fost mai reusit cel de anul trecut",cu tot riscul de a se supara,la care ea"pai da mai mama,dar asta e cu miel,celalalt era cu pui". cand am auzit cuvantul "miel" mi s-au inmuiat picioarele instantaneu; eu nu mananc animalutze din astea gen:miel,iepure,mi e foarte mila si scarba,cu toate ca nu am avut nici macar curiozitatea sa incerc.

aveam asa o senzatie de greata si o multime de nervi pe mama care nu mi spusese ce mananc,dar si pe sora mea care cumparase carnea.am trecut peste,mi am facut baie,m am imbracat,am plecat cu toata familia la biserica,am luat lumina,am si inghetzat chiar. pe la 1 si cv am plecat la prietenul meu.i am zis ca imi e putin cam rau si a zis sa m intind putin.pana la urma am reusit sa adorm si m am trezit pe la 4,intr-o stare pe care nu pot sa o descriu. am iesit din camera,mi am luat geaca,nu stiu cum m am incaltzat,am ajuns in strada si am picat.nu mai vedeam,nu mai auzeam,nu mi mai puteam tine echilibrul si aveam si o groaznica stare de voma. prietenul meu era speriat pt ca nu intelegea ce am. intr un final m a adus acasa,m am asezat in pat si pe la 7,n am mai rezistat,m am dus in baie si mi am bagat degetele pe gat. in viata mea nu am facut asa ceva si nici nu ma vedeam in stare sa o fac. mi am mai revenit dupa faza asta si am adormit.

m am trezit in ziua de Paste,cu aceeasi stare de rau.n am avut chef de nimic toata ziua.am mancat doar portocale si am stat in pat. imi facusem planuri:ziua la padure si noaptea in club,dar...

vad ca azi imi e bine,mi am revenit. m am gandit in tot timpul asta,daca nu aflam ce contine mancarea aia,oare..imi mai era rau? sa fi fost toata treaba asta numai pe autosugestie?

1 comentarii:

Cloverina spunea...

da! adica eu asa zic. si eu am o slabiciune pentru animalute, dar incerc sa nu ma gandesc. gandeste-te asa.. peste un om viu ai pune pamant? nu. dar peste unul mort da. asa si cu animalele. nu te gandi ca e iepure/miel/etc.. gandeste-te ca acum e carne. sunt lucruri diferite. si ca idee pentru anul viitor : ia ied. nu e chiar asa adorabil ca mielul :)) :D paste fericit :*

Trimiteți un comentariu