Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

miercuri, 21 aprilie 2010

(:|

iar am dormit toata ziua. nu stiu ce se intampla cu mine ca de vreo saptamana as fi in stare sa dorm continuu. dupa ce vin de la scoala dorm pana la 21:00-22:00 si normal ca toata noaptea aproape ma uit pe pereti.

mi am facut un dus si acum citesc niste rezumate. pana acum vreo 10 minute numaram obiectele de pe biroul meu. am asa:pahar cu apa,demachiant,servetele demachiante,telecomanda,pahar cu lapte,oglinda,spray pt par,lecitina,telefon,cercei,un colier,agrafe pt par,ochelari,algocalin,balsam pt buze,telefon fix,lipici,oja,cd-uri:))

noaptea trecuta am numarat dungile de pe lenjeria patului.mai numar si oi uneori:)). dar gata,mi am propus:de maine nu mai dorm ziua. incerc sa ma abtin,dar nu garantez ca o sa si pot. st dependenta de somn, e hobby-ul meu:)))

2 comentarii:

Cătălina B spunea...

mda, azi m-ai corupt si pe mine:P

Melek spunea...

m-ai terminat azi:)))

Trimiteți un comentariu