Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

marți, 6 aprilie 2010

OMG!!!

ma uitam pe niste pagini de hi5 si am gasit asta:)))). nu m am putut abtine sa nu o postez:))))

---NU pot sa fiu supalata plea mult timp pe o pelsoana.. --

---pun suflet in orice relatsie.. ----
---I`m funny :> ---
---- nu te plikti ku mee [asta dak imy place prezentsa ta :-"] ----
-----:))hmm.. e greu sa arunk ashea vb despre me.. so.. :P ...IMI PLACE SA ----
o_O vb mult la tel...O_o
o_O sa pierd timpu` p mess...O_o
o_O sa stau toata ziua afara..:-" ku Andrei:)) O_o
o_O sa beau Sheridan`s [:-"] O_o
o_O sa merg la petreceri:X:X O_o
o_O sa dansez..:D O_o
o_O sa sufar d mene =)) O_o
o_O sa stau in oglinda..O_o
o_O sa jok prinselea in ore ku Irinuka O_o
o_O sa mananc semintse in oreee [:X] O_o
o_O tot la skl jukam TENNIS de CATEDRA [:X] O_o
o_O sa frek skarile liceului [:))] O_o
o_O sa merg la un film alea alea :)) deobicei sunt combinatsii :X:X:)) o_O
o_O sa fak tot felu` de nebunii ku prtn mey :X O_o
o_O sa poop fiekare pers kare trece p langa mene :) O_o
o_O sa fak katerink :)) O_o
o_Osa fur telefoane =)) [cine jtie kunoajte.. am obiceiu` sa citesk sms :-$ :))=)).. ] O_o
o_O sa stau LA BLOK :))] O_o
o_O sa pap iaut la skl [:))] O_o
o_O sa ma faka lumea nebunatika [=))] O_o
o_O sa alint persoanele dragi : uby pisi my luv bro :)) etc :X O_o
o_O sa pap akadele:X:X:X [viatsa mea :-"] O_o
o_O sa ask muzika...:) O_o
o_O sa fiu cea mai vesela persoana... niciodata nu o sa ma vezi sad;)) O_o
o_O sa fak pozeeee:) O_o
o_O sa merg la rucszy :))=))[mereu imi arata kte ceva :))]
o_O sa fuck baitsa [nu singurika :-s] O_o
o_O sa fak p dejteapta [ku toate ka nu`s =)) lolik] O_o
o_O sa`mi fak prieteni noi;)) O_o
o_O sa merg la kumparaturi... bag lumea`n faliment :))O_o
o_O sa ma plimb ku bikla :) O_o
o_O sa mai fak vizite =)) p la andrey .. mary .. darius :))
o_O Chiar shi la skl imi place:X [katerink mare:X] O_o
o_O in park ash sta toata ziua:X O_o
o_O imi place foarte mult alintu` "pisi" O_o
o_O kuvantu` "tema" in detest:-L O_o o
_O imi place sa fuck ce vreau yoo :D/ O_o
o_O haioasa d felu` meu O_o
o_O imi yubesk bratzarile O_o
o_O imi ubesk cerceii :X:X O_o
o_O imi place sa port toate inele primite[:))] O_o
o_O nu prea suport oamenii kare sufera prea mult d ei .. sufar shi yo dar nu ff mult [:D] O_o
o_O ADOR cutsu lu` Raduku :)) [Blu :X] O_o
o_O imi plak kulorile.. ROZzZz, rosu, verde,alb,bleo shi gri O_o
o_O ma inteleg bene ku cei asemanatori mie;;) O_o
o_O imi place la mare :X [cea mai mare katerink [:X] O_o
o_O parfumu` meu..:X ADICT De la Dior :X O_o
DO ME LIKE THE KAMASUTRA:X:X:))=)) ku mene...;;) nu cred ka te pliktisejti.. [azta dak`mi place prezentsa tha :-"] fff POOPACIOASA... shi cel mai important... PUN SUFLET IN ORICE FUCK:D
o_O ADOR numele ALEX.. dak te cheama ashea..shi ejti fotbalist Ia`ma akasa:)) :o3 [sau da bah Bro` makar una din ele:)).. da` nu
cre ka ma mai iei akasa :-"] sau nush mai vb=))) O_o :X:X:::X:X:X:X:X:X:X:X:XX:X:X:X:X jtitsi ka va ubesk Fratsiorii mey:X
o_O SA fiu ORGINALA..:X O_o
DOlce`·.¸¸.·´´¯`··._.·.|. <(+_+)>.|/. DOlce`·.¸¸.·´´¯`··._.·.|. <(+_+)>.|/.DOlce`·.¸¸.·´´¯`··._.·.|. <(+_+)>.|/.DOlce`·.¸¸.·´´¯`··._.·.|. <(+_+)>.|/.DOlce`·.¸¸.·´´¯`··._.·.|. <(+_+)>.|/. DOlce`·.¸¸.·´´¯`··._.·.|.

---NU`mi place sa : :P----

o_O fiu mintita... O_o
o_O sa fuck teme..:-S O_o
o_O sa stau sg..:| [ashea ka nu ma lasa sg>:P :))] O_o
o_O .. un kiss male male male male d la mene... O_o
o_O dak vrey sa afli mai moolte;;) add me :*:* O_o
hehehe:) shi sa nu uitam.. smile :) pt ka nu jtii cine se poate indragosti d zambetu

1 comentarii:

IRina spunea...

baaaaa... esti nebunaaaa ?! =)))))))

am ras ceva , in timp ce citeam =))

apropo, da pe-aici pe la mine :-w
http://irempire.blogspot.com/2010/04/sunshine-award.html

.. poate gasesti ceva, cine stie! :-"

Trimiteți un comentariu