Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

luni, 14 decembrie 2009

Mi-am facut blog pentru ca:

  • am prea mult timp liber si de invatzat nu prea imi arde
  • in mod normal vorbesc singura si poate asa o sa scap de acest obieci "ciudat"
  • descopar zilnic lucruri interesante si vreau sa le impartasesc cu altii
  • BAC-ul de anul asta se bazeaza pe creativitate si poate in felul asta o sa iau cu 0,5 p in plus...sau poate nu
  • sa ai blog e un "must have"
  • imi place sa aberez
  • vreau sa par interesanta
  • poate fi inchis foarte usor atunci cand te plictisesti de el

2 comentarii:

Razvan. spunea...

gata, esti si tu jmekera acum :)

George Colang spunea...

mult succes:)

Trimiteți un comentariu