Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

joi, 17 decembrie 2009

Fascinant!

mi se pare fascinanat faptul ca fiecare fiinta este unica si totusi atat de complexa. orice lucru matertial este este finit,are un standard,dar omul NU!

ma gandesc uneori cu uimire ca sunt unica in tot ceea ce tine de mine; ca fiecare particica din mine e diferita si e doar e mea...atat fizic cat si mental. Lucrul asta ma face sa nu m-mi doresc sa fiu ca cineva anume,pt ca sunt "speciala" asa cum sunt....

fiinta mea este ca un jurnal cu o infinitate de file care se scriu zilnic si nimeni nu le poate citi. Pot sa gandesc fara ca nimeni sa-mi puna limite."Mintea" este centrul universului meu,iar gadndurile mele sunt in siguranta. Nu sunt masinarie,nu sunt un program pe care sa-l spargi cu un cod,sunt un om pe care nu-l poti cunoaste niciodata...

cel mai bine ma inteleg cu mine insami pt ca am invatat sa-mi impun limite. Merg pe principiul "mai bine putin si bun decat mult si prost" si am descopert ca ma caracterizeaza.

ma maturizez,"ma caut" si ma descopar zilnic,e fascinant!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu