Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

marți, 15 decembrie 2009

Ce zi....

m-am trezit la 7:30..nu am apucat nici macar sa opresc alarma, ca imi suna telefonul,era tata. am simtit ca e ceva aiurea pentru ca niciodata nu ma suna la ora aia fara vreun motiv intemeiat.si am simtit bine"Mary,unde esti? vino la spital ca vin cu mamaie pt ca ii e foarte rau!". am simtit ca-mi pica cerul in cap,nu stiam ce sa fac mai repede,ma gandeam deja la toate prostiile posibile. s-a trezit si Shh si primul lucru pe care l-a spus a fost"uite Mary,a nins!!",adevarul era ca numai de zapada nu-mi ardea la ora aia"mai contezaza???". a vazut ca nu-mi arde si m-a lasat in pace. m-am imbracat cu ce mi-a cazut in mana si am plecat. ai mei inca nu ajusesera la spital asa ca m-am dus la prima ora. aveam o zi destul de grea:teza,inscriere pt bac...nici nu m-am mai gandit. ma enervau toti ca erau asa fericiti si se bucurau de zapada,iar eu aveam o stare de tot...Dupa prima ora ma suna tata"iesi ca am ajus!".ies...nimeni,doar zapada.mi- am facut o multime de nervi cand mi-am dat seama ca dupa aproape 4 ani,tata nici macar nu stie unde e liceul meu,nu stiu unde "ajunsese" el. intr-aun final m-a gasit,dupa ce m-a nisns vreun sfert de ora.

am ajus la spital!de la urgente m-au trimis la dermatologie,de la dermatologie la cardiologie si uite asa din sectie in sectie am reusit sa gasesc un medic"disponibil".erau cozi peste tot,la toate sectiile(cata lume bolnava). dupa un consult mai amanutit si 50 lei shpaga, am obtinut o reteta. nu era nimic grav,cu un regim alimentar si niste medicamente se ameliora situatia. deja ma simteam mult mai bine si iesisem din starea aia aiurea care ma facuse sa nu simt frig,sa nu vad ninsoarea,deja nu ma mai gandeam la nimic in afara de situatia de fata. e incredibil cat de repede poti trece de la o stare la alta primind doar o simpla veste buna!

m-am intors la scoala, deja eram altfel,aveam pofta de viata si...de chiulit! am stat decat sa completez cererea pt bac si la teza...am chiulit! am plecat cu fetele sa bem vin fiert,deja eram in ton cu sarbatorile..senzatie accentuata de cativa bulgari in cap pe care i-am primit si cele 5 sau 6 cazaturi ale lui Shh...

1 comentarii:

Sh spunea...

Fataaa :)) era sa ma calce si masina ca am picat chiar in mocirla de pe strada :)) si am mai picat cand m-a lovit un plod cu un bulgare :-L o sa arunc cizmele de azi!!! te pisi pe ele :)))

Trimiteți un comentariu