Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

miercuri, 30 decembrie 2009

"copiii" zilelor noastre..

Stateam si ma uitam pe coridoarele liceului si am observat ca in ziua de astazi,nu mai este absolut niciun fel de diferenta intre o eleva de la cls a 9 a si una de la a 12 a. Adica arata la fel,se imbraca la fel,se comporta la fel,toata lumea o apa si un pamant. Poate cea de a 12 a e putin mai matura in gandire,datorita varstei si in niciun caz datorita "experientei de viata" pt ca cea mica i-ar da cu siguranta unele "lectii".

ma uit la fetele astea si vad cat de repede vor sa creasca,uitand ca sunt inca foarte mici,ca au o viata intreaga inainte si ca anii copilariei nu se mai intorc. La 14 ani s-au saturat de relatii de tot felul,au profile de hi5 cu poze seminud si descrieri gen:"daca eu sunt subiect de barfa,atunci tu esti o tarfa","dusmanii sa moara si tarfele sa piara" si tot asa! hello,draga mea,ai 14 ani,ce dusmani ai tu la varsta asta,cine te invidiaza pe tn,stii tu ce e aia viata?

imi amintesc ca primul prieten l-am avut in clasa a 8 a si ca mi-era si rusine sa-l tin de mana,dar astazi,esti proasta daca nu te duci la el acasa.deja nu mai sunt valabile plimbarile in parc,de mana,daca nu ai BMW nu prea te mai baga niciuna in seama.frumusetea se descopera numai dupa marca masinii pe care o ai...penibil!

chiar zilele trecute am citit o carte de Drumes si am vazut cat de respectata era femeia in perioada interbelica; se punea foarte mare accentul pe decenta,pe sentimente,pe puritate,pe cand astazi...ah,mi-e groaza!

cu toate ca am doar 19 ani si aia neimplintiti,pot afirama cu mana pe inima ca "pe vremea mea nu era asa!",iar daca sunt paranoica,sunt in stare sa merg la tratasment!

3 comentarii:

She spunea...

Mda,chestiile astea sunt prea usor de observat.
Cunoastem cazuri,vorba aia "fara numar" :))
Pitz la putere!

Cătălina B spunea...

Avem nevoie de tratament ca sa acceptam ca suntem oarecum in urma. Vorba lui Creanga ”nu stiu altii cum sunt dar eu”, eu vreau sa raman o visatoare care pierde noptile prin carciuni discutand filosofie sau prin parc, de man acu un tip care nici macar nu e iubitul ei...

Anonim spunea...

Pai sa mergi la tratament, pisi! Lumea se misca, societatea se schimba. Lasa melancoliile morale si da-i Cezarului ce-i al Cezarului. Ca sa nu imbatranesti prematur si inutil. Sau lasa ca merge si asa.

Trimiteți un comentariu