Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

joi, 18 februarie 2010

unde nu e,nu e..

incredibil cat de repede uita oamneii tot binelele facut,sutele de situatii in care le esti alaturi necontenit,miile de sfaturi de bine...si macar de le-ar uita numai,dar se mai intorc si impotriva ta si au tupeul sa ti reproseze,prin metode subtile,zic ei,ca le esti dushman. ideea e ca am invatzat sa nu mi mai pese,pt ca stiu ceea ce am facut si pentru cine si nu ma simt cu "pata pe caciula". dar de,unii nu stiu sa si foloseasca propriul creier pentru gandire si imita,din stanga..din dreapta,de acolo de unde vad "jmekeria". si stii ce e cel mai grav?
ca au idei diablice in anumite situatii si apoi ti le pun in carca ta,sa se scoata,sau,dupa caz,sa te infunde. amuzanti sunt oamenii astia si nu pot decat sa-ti multumesc Doamne ca mi ai dat minte si n a fost nevoie sa o iau de la altii!!!

ps:nu ma refer la persoane anume...asa...in general...generalul meu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu