Te poti pierde uitandu-te in ochii mei fara ca eu macar sa stiu de existenta ta. E posibil sa-ti par inganfata, inaccesibila... si poate chiar sunt asa uneori. Bine ai venit... acesta este blogul meu.

duminică, 11 iulie 2010

soare!

mi am amintit ca in urma cu ceva vreme,la ora de desen profu' mi a zis ca nu e nimic mai relaxant decat sa stai p spate,intins in iarba,sa inchizi ochii si s lasi razele soarelui sa ti intre prin pleoape. si apoi,dupa cateva secunde sa te gandesti la diferite culori pe care instantaneu le vei vedea. si azi,in timp ce stateam in iarba,am facut ce mi a zis profu. surpriza!!! chiar functioneaza. rosu,galben,verde,culorile se schimbau,e foarte tare senzatia. hmmm,vreau putin rosu,hmmm,hai si niste galben,,hmmm,hai verde,albastru?:P


recunosc ca ma cam dor ochii,dar a meritat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu